Arama

Project Offset


elki de çok az kişinin bildiği, duyduğu bir proje Project Offset. Bundan yaklaşık üç, dört yıl önce duyurulmuş ve o zaman yayımlanan ekran görüntüleri ile oyuncularda bir hayli merak uyandırmıştı. Offset Software adındaki bağımsız bir oyun yapımcısı tarafından geliştirilen bu proje, hala yayımcısının kesinleşmemesi nedeniyle isminin yanındaki �Working Title� ifadesini koruyor. Ama bir kez ışığı alan meraklı bizler ve bizim gibiler, Offset evrenini didik didik edip, yapımcıların günlük blog sayfalarını takip altına almayı sürdürüyor. Bu güne kadar internete sızmış veya ilk ağızdan yapılmış haberleri ve detayları toplayıp, sizin için ufak bir izlenim yazısı hazırladık. Bakalım elimizde neler var.

İki ayrı isim, tek bir kader

Haidar adlı bir savaşçı ve intikam peşindeki Jöktan isimli bir goblin hikayenin ana hatlarını oluşturan çizgiler. Haidar, uzun zamanlar önce ayrıldığı Abinden Castle�a çok önemli bir hazineyi çalmış ve iade etmek için geri döner. Dönüşü ile birlikte onu karşılayan sürpriz ise beklemediği kadar kötüdür. Geçmişten beridir süre gelen düşmanları goblinler, Abinden Kalesi�ni ele geçişmiş ve her yeri yakıp yıkmışlardır. Eski hatıralardan sadece birkaç parça kaldığını gören Haidar, geri kalanları korumak için kendisine ve şehrine söz verir. Project Offset�in en ilginç yanı ise bu söz ile birlikte başlar. Abinden Kalesi�ni bu hale getiren, Hader�i bilinmeyene sürükleyenlerden biri de, insanlardan intikam almak için yemin etmiş olan Jöktan�dır. �Paralel dünyaların hikayesi� olarak adlandırabileceğimiz bu anlatım tarzı, bundan önce Sin City veya Crash gibi filmlerde de karşımıza çıkmıştı. Birbirini tanımayan iki ismin aynı kader çizgisinde, zamanın bir köşesinde birleşmesi. PO�ya indirgeyerek açıklarsak ; Abinden Kalesi�ni 1 gün önce gelip yerle bir ederken Jöktan�ı, hayatımız pahasına korurken ise Haidar�ı kontrol edeceğiz. Oyun boyunca bize birçok alternatif sunacağı kesin olan bu sistem, karşımıza çıkan görevlerde seçim





0 yorum:

Yorum Gönder